Zobrazuje zpravodajství pro aktivum New York Times Company
Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
New York Times získal 11,66 milionu digitálních předplatitelů
Strategie digitálního předplatného deníku The New York Times vedla k 11,66 milionu předplatitelů a 14,4% nárůstu tržeb v oblasti pouze digitálních produktů, zatímco společnosti StoneCo, Twilio a Arista Networks vykazují slibný růst se silným hodnocením Zacks.
Společnost New York Times překonala očekávání zisku za 1. čtvrtletí roku 2025
Společnost The New York Times Company překonala v 1. čtvrtletí 2025 očekávání, když dosáhla upraveného zisku na akcii ve výši 41 centů a celkových příjmů ve výši 635,9 milionu dolarů díky silnému růstu digitálního předplatného.
New York Times Co. překonává odhady zisku, Lee Enterprises zaostává
Společnost New York Times Co. překvapila ziskem 0,41 USD na akcii, čímž překonala odhady; tržby vzrostly na 635,91 milionu USD, zatímco společnost Lee Enterprises očekává ztrátu 0,58 USD na akcii.
Zisk NY Times za 1. čtvrtletí 2025 možná nepřekoná očekávání
Společnost The New York Times oznámí své výsledky za 1. čtvrtletí 2025 dne 7. května a očekává se, že tržby i zisk na akcii vzrostou, ale tentokrát možná nepřekonají očekávání analytiků.
New York Times očekává 7-10% růst příjmů z předplatného
Společnost The New York Times se obchoduje pod průměrem P/E v odvětví, digitální předplatné roste navzdory problémům s tiskem a v 1. čtvrtletí 2025 očekává 7-10% nárůst celkových příjmů z předplatného.
Společnost New York Times Co. překonala očekávání ohledně zisku a tržeb
Společnost New York Times Co. překonala očekávaný zisk 0,80 USD na akcii a tržby 726,63 milionu USD, přičemž její akcie letos vzrostly o 7,4 % a překonaly tak 2,7% růst indexu S&P 500.
New York Times překonal očekávání ve 3. čtvrtletí díky silnému digitálnímu růstu
Společnost The New York Times překonala očekávání za 3. čtvrtletí 2024 s výnosem na akcii 45 centů a tržbami ve výši 640,2 milionu dolarů, a to díky 14,2% nárůstu příjmů z digitálních předplatných a 16,1% nárůstu upraveného provozního zisku.
New York Times překonal odhady zisku, ale nesplnil cíle tržeb
Společnost New York Times Co. překonala očekávání zisku ve výši 0,45 USD na akcii, ale nedosáhla odhadovaných tržeb, zatímco její akcie letos vzrostly přibližně o 16 %, což je méně než 20,1% nárůst indexu S&P 500.
The New York Times očekává 7% růst tržeb ve 3. čtvrtletí 2024
Společnost The New York Times Company očekává ve 3. čtvrtletí 2024 7% nárůst příjmů na 640,4 milionu dolarů a 13,5% nárůst zisku na akcii na 42 centů, a to díky růstu digitálního předplatného navzdory klesajícím příjmům z tisku.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.