Živé zpravodajství Finex.cz za pomoci moderních technologií a umělé inteligence automaticky sleduje mnoho zdrojů zpráv z trhu a živě je vypisuje přehledně na jednom místě.
Akcie Burberry rostou o 4 % kvůli zvěstem o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry vzrostly o 4 % díky zvěstem o převzetí Moncleru, na které měl pravděpodobně vliv Bernard Arnault z LVMH, a to i přes očekávaný 20% pokles tržeb Burberry na 1,1 miliardy GBP a provozní ztrátu 45 milionů GBP.
Akcie Burberry rostou v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler
Akcie Burberry v pondělí vzrostly o 4,4 % na 847,8 p. v souvislosti se spekulacemi o převzetí společností Moncler, o které projevil zájem generální ředitel LVMH Bernard Arnault, protože Burberry čelí problémům s poptávkou po luxusním zboží.
LVMH získává 10 % společnosti Double R, připojuje se k představenstvu společnosti Moncler
LVMH získává 10% podíl ve společnosti Double R, čímž získává místo v představenstvu společnosti Moncler, s potenciálem zvýšit svůj podíl na 22 % během 18 měsíců.
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.