FinexAkcieBroker eToro oslavuje 15 let sociálního investování. Představuje veřejné API a rozšiřuje CopyTrader do USA
Broker eToro oslavuje 15 let sociálního investování. Představuje veřejné API a rozšiřuje CopyTrader do USA
Broker eToro slaví 15 let a představuje veřejné API, které umožní přístup k datům, obchodům i sociálním funkcím. K tomu spouští CopyTrader v USA a otevírá novou éru komunitního investování.
Obchodní a investiční platforma eToro dnes na svém každoročním Investor Summitu oslavuje 15 let průkopnictví v oblasti sociálního investování.
Akce, která přivedla dohromady více než 200 nejvýznamnějších investorů eToro z celého světa, vzdala hold komunitě eToro a představila nové iniciativy, jež otevírají další éru investování.
15 let sociálního obchodování a investování
“EToro proměnilo investování z individuální činnosti ve společný sociální zážitek. Díky inovacím, jako jsou funkce CopyTrader™ a Smart Portfolios, jsme umožnili investorům z celého světa učit se jeden od druhého a investovat společně,” uvedl Yoni Assia, spoluzakladatel a generální ředitel eToro.
Dále doplnil: “Nejsme jen obchodní platforma. Jsme globální komunita, kde technologie slouží lidské moudrosti a sdílené zkušenosti všem pomáhají stát se lepšími investory.”
Až u 46 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Výhody
Velmi jednoduchá a přehledná platforma
Copy trading a sociální obchodování
Nevýhody
Vyšší spready na forexu
Poplatek 1–2 USD za nákup akcií
Spuštění veřejných API eToro
EToro oznámilo spuštění veřejných API rozhraní, která jsou nyní k dispozici vybraným uživatelům. Tato rozhraní umožňují přímé propojení s obchodním ekosystémem eToro a nabízejí programový přístup k:
Tržním datům: aktuální ceny, spready a realizační kurzy
Datům portfolia: zisky a ztráty, otevřené pozice a obchodní historie veřejných účtů
Obchodním funkcím: zadávání a rušení příkazů, správa stop-loss a take-profit
Sociálním nástrojům: tvorba či správa příspěvků, seznamů sledovaných aktiv a interakcí
AI nástroje v praxi
Na summitu uživatelé eToro představili aplikace, které vytvořili pomocí tzv. vibe codingu – rozhraní v přirozeném jazyce, jež umožňuje navrhovat obchodní nástroje, automatizace a analytické přehledy v rámci infrastruktury eToro – s programátorskými zkušenostmi i bez nich.
Díky novým veřejným eToro API tyto nástroje umožňují volný přístup k tržním datům v reálném čase, analytice portfolií i sociálním funkcím.
Ekonomika tvůrců
API spolu s aplikacemi vytvořenými pomocí nástroje eToro vibe coding tvoří základ pro eToro App Store, kde mohou tzv. investor builders (investoři-tvůrci) publikovat a sdílet své inovace s miliony uživatelů eToro po celém světě.
“Díky vibe codingu a veřejným API nedemokratizujeme jen přístup k datům, ale i k algoritmickému investování,” oznámil Yoni Assia.
A dodal: “Umožňujeme našim uživatelům – bez ohledu na jejich technické dovednosti – vytvářet, upravovat a sdílet nástroje v App Storu, které pomáhají jim samotným i celé komunitě eToro. Za posledních patnáct let jsme byli průkopníky sociálního investování. Dnes znovu definujeme jeho budoucnost – poháněnou umělou inteligencí a otevřenou všem.”
EToro zároveň oznámilo, že jeho patentovaná technologie CopyTrader™, která uživatelům umožňuje automaticky kopírovat portfolia a strategie ověřených investorů, je nyní dostupná také v USA.
“Máme radost, že můžeme jednu z nejznámějších funkcí eToro přinést na největší trh drobných investorů na světě. CopyTrader umožňuje milionům lidí po celém světě kopírovat obchody jiných investorů – a nyní to mohou i američtí uživatelé,” oznámil Yoni Assia
“Stačí jedno kliknutí a můžete využít odborné znalosti ostatních investorů, bez správcovských poplatků a skrytých nákladů. Naše vyhledávací nástroje vám pomohou najít obchodníky, jejichž strategie odpovídají vašim cílům,” doplnil CEO eToro.
Komunita jako hnací síla
Yoni Assia shrnul tyto klíčové novinky na každoročním Investor Summitu, který spojil přední investory eToro z celého světa. Dnes má eToro více než 4 000 investorů ze 70 zemí, jejichž obchody mohou ostatní uživatelé kopírovat.
Účastníci tak získávají viditelnost, reputaci i možnost rozvíjet vlastní značku. Kromě toho mohou vybudovat skutečné podnikání – dostávají měsíční odměnu až 1,5 % z objemu aktiv, které je kopírují.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.