Začněte psát a výsledky vyhledávání se zobrazí zde...

XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako nového globálního brand ambasadora

Zlatan Ibrahimović se připojuje k dosud největší marketingové kampani XTB, která spojuje jeho sportovní charisma s globálním fintechem.

XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako nového globálního brand ambasadora

XTB, globální fintech nabízející online platformu a mobilní aplikaci pro investování, oznámila nového globálního ambasadora značky – bude jím fotbalová ikona Zlatan Ibrahimović.

Legendární hráč se představí v dosud největší marketingové kampani XTB propagující širokou škálu investičních řešení na 14 trzích po celém světě včetně Česka.

Zlatana Imbrahimoviće není třeba představovat. Je obecně považován za jednoho z nejlepších fotbalových útočníků světa, známého a respektovaného pro svou jedinečnou techniku a akrobatické voleje.

Za touto strhující osobností se skrývá jeden z nejlepších hráčů všech dob – fotbalová ikona, která vstřelila víc než 570 gólů a zajistila 14 mistrovských titulů ve čtyřech zemích. Jeho profily na sociálních sítích v současnosti sleduje více než 120 milionů lidí z celého světa.

Zlatan na natáčení reklamy
Zlatan na natáčení reklamy

Úspěch ve sportu i v investování závisí na sebedůvěře, disciplíně a nezlomném odhodlání, proto jsem se rozhodl spojit se s týmem XTB,” říká Zlatan Ibrahimović.

Spolupráce se Zlatanem Ibrahimovićem je přirozeným rozšířením marketingové strategie XTB, která propojuje svět profesionálních sportovců s oblastí investování a financí.

Zlatan Ibrahimović XTBZlatanovo charisma, disciplína a energie se dokonale shodují s podstatou XTB a já jsem nesmírně nadšený, že je naším globálním brand ambasadorem,” řekl Omar Arnout, generální ředitel XTB.

Zlatan se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů na světě díky tvrdé práci a oddanosti, což je podobná cesta, jakou jsme si v posledních dvaceti letech prošli my. Z tohoto partnerství jsme opravdu nadšení a jsme si jisti, že nám pomůže pozvednout značku na zcela jinou úroveň,” Arnout dodává.

Nový brand ambasador bude debutovat v dosud největší marketingové kampani společnosti, která propaguje širokou škálu investičních produktů nabízených na online platformě a v mobilní aplikaci XTB.

Kampaň představí nový positioning “Kde vaše peníze pracují“, který má odlišit nabídku XTB od konkurence a ukázat zaměření společnosti na jednotlivce hledající způsob, jak své peníze efektivně využít, ať už aktivně, nebo pasivně.

Multikanálová kampaň se Zlatanem Ibrahimovićem bude v Česku spuštěna v televizním vysílání, outdoorových reklamách, online prostoru a v menší míře i v tištěných médiích a rozhlase. Kromě ČR současně poběží na 13 dalších trzích po celém světě skrze obdobné kanály včetně VOD platforem a televizního vysílání v Polsku, na Slovensku, v Rumunsku a Portugalsku,” dodal Michael Kopta, marketingový ředitel XTB pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Líbil se vám tento článek?
1
0

Autor

XTB

Celosvětově známý broker, který miliónům registrovaných uživatelům poskytuje nejen investování do akcií a ETF bez poplatku, ale také obchodování CFD na forex, indexy, komodity a kryptoměny.

Sdílejte tento článek

Mohlo by vás zajímat

Diskuze (0 komentářů)

Připojte se k diskuzi

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.

Recenze
TOP Nejlepší brokeři
Při obchodování CFD s tímto poskytovatelem ztrácí 76 % účtů retailových investorů peníze.
U 66,02 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.
U 51 % retailových investorů došlo při obchodování CFD u této společnosti ke vzniku ztráty.
Při investování je váš kapitál vystaven riziku a může se vám vrátit méně, než jste investovali. Minulá výkonnost nezaručuje budoucí výsledky.
U 64 % retailových investorů došlo ke vzniku ztráty.