Na konci března proběhne již tradiční XTB Online trading konference. Jak název napovídá, jarní konference je soustředěna především na téma aktivního obchodování.
Pokud se o trading zajímáte nebo byste se o tomto odvětví chtěli dozvědět více, tuto akci byste si neměli nechat uniknout!
Na co se můžeme těšit?
Tak jako každý rok přední experti z československé tradingové scény v rámci několika panelů proberou aktuální stav na trzích, aspekty obchodování různých instrumentů od akcií až po komodity, obchodní strategie založené na fundamentu a sentimentu i techniky jak zlepšit svou výkonnost.
Níže přinášíme kompletní program letošního ročníku:
13:00 – 14:00 U grafů to začíná i končí Hosté: Ondřej Hartman, Patrik Klempár, Martin Klass
Grafy jsou stěžejní součástí tradingu, z tohoto důvodu se i první panelová diskuze bude soustředit právě na ně. Hosté v této části proberou, na co se zaměřit a co obecně na grafech sledovat. Kromě toho budou také probrány konkrétní situace i co mají řečníci v hledáčku do budoucna.
14:00 – 15:00 Bude 2024 rokem komoditních traderů? Hosté: Petr Plecháč, Vojtěch Slovák, Jiří Tyleček
Komodity se stávají mezi tradery stále oblíbenějším instrumentem. Tato kategorie má ale mnoho specifických vlastností a pravidel. Z tohoto důvodu se hosté v této části zaměří nejprve na porovnání tradingu komodit a akcií a poté se zaměří na konkrétní strategie a komodity. Těšit se můžeme například na zemní plyn, obiloviny nebo zlato.
15:00 – 15:30 Přestávka
15:30 – 16:30 Analýza fundamentu a sentimentu pro trading Hosté: Jan Růžička, David Monoszon, Štěpán Hájek
Ačkoliv trading často bývá především o technické analýze, ani fundamenty a sentiment trhu by neměly být opomíjeny. Ve třetím panelu se tak podíváme na aktuální náhled na trhy, klíčové události a scénáře a hosté sami taktéž představí data, která podle nich nejlépe vystihují aktuální situaci.
16:30 – 17:45 Výkonnostní trading aneb všichni chceme výsledky Hosté: Tomáš Vobořil, Jan Šrajer, Karol Hajduček
V předposledním panelu se následně poučíme ze zkušeností profesionálních traderů, kteří nám prozradí jejich cestu. Jejich největší překážky, jak je překonaly, a jak oni sami pracují na zlepšení své produktivity a výkonnosti.
17:45 – 19:00 Žít a přežít jako trader Hosté: Jan Smolen, Roman Dvořák, Marek Vaňha
V poslední části pak navážeme na předchozí téma. Naši hosté v tomto panelu budou mluvit především o tom, jak život tradera opravdu funguje, jaký je jejich work-life balance, jak funguje jejich denní rutina a mnoho dalšího.
Každý panel bude navíc obsahovat část, kde budou pokládány dotazy z publika. Bezpochyby tak bude na co se těšit.
Pokud se chcete o akci dozvědět více, všechny informace i možnost přihlášení zdarma naleznete zde: https://cz.xtb.com/online-trading-konference-2024
V rámci tohoto profilu bychom rádi přiblížili čtenářům analytickou a edukativní tvorbu XTB, kterou já a moji kolegové tvoříme. Ať už to jsou analytické reporty, vzdělávací kurzy, online streamy nebo cokoli jiného, vše poskytujeme bezplatně. Nechceme vědu schovávat za pay wallem. Pro velkou část Čechů a Slováků je finanční vzdělání stále něco strašidelného. Doufám, že Vám tyto texty a s nimi spojené materiály usnadní Vaší investorskou cestu :)
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.