FinexAkcieApple mění strategii: ukončuje jednu ze svých nedávno zavedených služeb
Apple mění strategii: ukončuje jednu ze svých nedávno zavedených služeb
V reakci na regulační změny a neúspěšnou spolupráci s Goldman Sachs Apple náhle ukončil službu Apple Pay Later. Společnost nyní plánuje nabídnout tradiční úvěrové možnosti skrze bankovní partnery.
Apple měl velké sny o dominanci v oblasti fintech, ale regulační tlaky a problematické partnerství s investiční bankou Goldman Sachs tyto ambice omezily.
Začátkem tohoto týdne technologický gigant náhle ukončil svou službu “buy now, pay later” (BNPL), Apple Pay Later, která zákazníkům umožňovala platit za nákupy bezúročnými splátkami. Do budoucna plánuje Apple zaujmout tradičnější přístup k nabízení úvěrových možností.
Toto rozhodnutí přichází v souvislosti se zvýšeným regulačním dohledem v odvětví BNPL, který nyní vyžaduje, aby se společnostmi jako AfterPay a PayPal bylo zacházeno jako se společnostmi vydávajícími kreditní karty.
Apple plánuje nabízet tradiční spotřebitelské úvěry a možnosti BNPL v rámci Apple Pay prostřednictvím partnerství se staršími bankami a společností Affirm.
Nový přístup Applu zahrnuje ústup od přímého poskytování půjček a přenechání vedení jiným finančním institucím.
Zákazníci Apple Pay budou moci brzy při nákupech v aplikaci nebo online žádat o půjčky od bank a věřitelů v Austrálii, Španělsku, Velké Británii a USA.
Tento posun znamená, že Apple Pay bude mít globální dosah a nabídne více možností. Tyto funkce budou spuštěny na podzim a v budoucnu by se k nim měli připojit další partneři.
Mějte přehled o tom, co se děje na trzích!
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a už vám nic neuteče.
Jednou týdně vám do schránky přijde naše Burza s odstupem, ve které odhalujeme to nejzajímavější, co se na finančních trzích stalo.
Dvakrát měsíčně se pak můžete těšit na sérii Kam tečou peníze, kde se do hloubky věnujeme ekonomice, politice a tomu do jakých finančních aktiv může být zajímavé investovat.
Je to úplně zadarmo a kdykoliv se můžete odhlásit. Mějte všechny důležité informace ve své emailové schránce. Pomůžeme vám dělat chytrá finanční rozhodnutí. Stačí se přihlásit k odběru vyplněním formuláře níže.
Publicista a aktivní investor s více než desetiletou praxí preferující strategii hodnotového investování.
O investování a finanční trhy se začal zajímat v roce 2013, kdy si prošel náročnou zkušeností jako aktivní denní obchodník. Tato negativní zkušenost vedla k hlubšímu studiu, které mu v následujících letech umožnilo dlouhodobě a úspěšně investovat.
Ve své strategii kombinuje pasivní a aktivní přístup s důrazem na akciové trhy. Inspiraci čerpá z metod Warrena Buffetta a Benjamina Grahama, stejně jako od českého investora Daniela Gladiše. Svým čtenářům předává nabyté vědomosti prostřednictvím článků zaměřených na investiční strategie, psychologii obchodování a analýzy jednotlivých akcií
„Největším nepřítelem investora jsou jeho vlastní emoce.“ – Benjamin Graham
Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby, používáme různé technologie, mezi které patří i soubory cookies.
Váš souhlas s použitím těchto technologií nám umožní zpracovávat údaje, jako je Vaše chování při používání našeho webu. Díky tomu můžeme náš web dále zlepšovat. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce těchto webových stránek.
Technické
Vždy aktivní
Technické cookies jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití služby, kterou si náš čtenář nebo uživatel výslovně vyžádal navštívením stránek a není možné je vypnout.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Cookies využívané výhradně pro statistické a analytické účely, abychom naše stránky mohli neustále zlepšovat dle toho, jak se naši čtenáři a uživatelé chovají a jaké mají preference.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Cookies používané k vytvoření uživatelských profilů za účelem zobrazování reklamy nebo sledování chování na webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.