Společnost Clorox Company vyrábí a prodává spotřebitelské a profesionální produkty po celém světě. Působí ve čtyřech segmentech: Clorox působí v následujících segmentech: Zdraví a wellness, Domácnost, Životní styl a Mezinárodní. Segment Health and Wellness nabízí čisticí prostředky, jako jsou přísady do praní a výrobky pro péči o domácnost, především pod značkami Clorox, Clorox2, Scentiva, Pine-Sol, Liquid-Plumr, Tilex a Formula 409; profesionální čisticí a dezinfekční prostředky pod značkami CloroxPro a Clorox Healthcare; profesionální výrobky pro gastronomii pod značkou Hidden Valley; a vitamíny, minerály a doplňky stravy pod značkami RenewLife, Natural Vitality, NeoCell a Rainbow Light ve Spojených státech. Segment domácností nabízí ve Spojených státech výrobky pro kočky pod značkami Fresh Step a Scoop Away, sáčky a obaly pod značkou Glad a výrobky pro grilování pod značkou Kingsford. Segment Lifestyle nabízí dresinky, dipy, koření a omáčky především pod značkou Hidden Valley, přírodní produkty osobní hygieny pod značkou Burt’s Bees a výrobky pro filtraci vody pod značkou Brita ve Spojených státech. Mezinárodní segment nabízí přísady do praní; výrobky pro péči o domácnost; systémy pro filtraci vody; výrobky pro zdraví trávicího traktu; výrobky pro grilování; výrobky pro kočky; potravinářské výrobky; sáčky a obaly; přírodní výrobky pro osobní hygienu; a profesionální čisticí a dezinfekční výrobky na mezinárodní úrovni především pod značkami Clorox, Ayudin, Clorinda, Poett, Pine-Sol, Glad, Brita, RenewLife, Ever Clean a Burt’s Bees. Společnost The Clorox Company prodává své výrobky především prostřednictvím velkoobchodů, prodejen potravin, skladových klubů, dolarových obchodů, domácích železářství, drogerií, obchodů s domácími zvířaty a vojenskými potřebami, e-shopů třetích stran a vlastních kanálů, distributorů a také přímého prodeje Společnost byla založena v roce 1913 a sídlí v Oaklandu v Kalifornii.
Pod tímto profilem publikují články a recenze autoři stránek Finex.cz a další redaktoři nebo hosté, kteří nejsou stálými autory.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.