Popis akciové společnosti Procter & Gamble
Společnost Procter & Gamble Company dodává značkové balené spotřební zboží po celém světě. Působí v pěti segmentech: Kosmetika, péče o tělo, péče o zdraví, péče o tkaniny a domácnost a péče o děti, ženy a rodinu. Segment krásy nabízí kondicionéry, šampony, stylingové pomůcky a ošetřující přípravky pod značkami Head & Shoulders, Herbal Essences, Pantene a Rejoice a antiperspiranty a deodoranty, produkty pro osobní hygienu a péči o pleť pod značkami Olay, Old Spice, Safeguard, Secret a SK-II. Segment péče o tělo nabízí výrobky a přístroje pro péči o holení pod značkami Braun, Gillette a Venus. Segment péče o zdraví nabízí zubní kartáčky, zubní pasty a další výrobky pro péči o ústní dutinu pod značkami Crest a Oral-B; a výrobky pro trávicí trakt, rychlou diagnostiku, dýchací cesty, vitamíny/minerály/doplňky stravy, přípravky proti bolesti a další výrobky pro osobní hygienu pod značkami Metamucil, Neurobion, Pepto-Bismol a Vicks. Segment péče o tkaniny a domácnost nabízí prostředky na zlepšení tkanin, přísady do praní a prací prostředky pod značkami Ariel, Downy, Gain a Tide; a výrobky pro péči o vzduch, nádobí, profesionální výrobky P&G a výrobky pro péči o povrchy pod značkami Cascade, Dawn, Fairy, Febreze, Mr. Clean a Swiffer. Segment dětské, dámské a rodinné péče nabízí dětské ubrousky, lepicí pleny a kalhotky pod značkami Luvs a Pampers; výrobky pro inkontinenci a dámskou péči pro dospělé pod značkami Always, Always Discreet a Tampax; a papírové ručníky, kapesníky a toaletní papíry pod značkami Bounty, Charmin a Puffs. Společnost prodává své výrobky především prostřednictvím velkoobchodů, elektronických obchodů, obchodů s potravinami, členských klubů, drogerií, obchodních domů, distributorů, velkoobchodů, specializovaných obchodů s kosmetikou, obchodů s vysokofrekvenčními výrobky, lékáren, obchodů s elektronikou a profesionálních kanálů, jakož i přímo spotřebitelům. Společnost Procter & Gamble Company byla založena v roce 1837 a sídlí v Cincinnati ve státě Ohio.
Diskuze (0 komentářů)
Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přihlašte se a buďte první! Napište svůj názor a zahajte diskuzi.